25. mar. 2011

Støv

Jeg er uden ord...

22. mar. 2011

Hate

Dear blog

I hate all people in the entire world. I hate everyone.
I hope everyone dies - fast. Most of all myself.
I wish the earth would explode and vanish in a sea of flames.
That we would all be melted into little bobbles of death that would float into the universe. Reminding god of his stupidity of giving people emotions, when he clearly has non of his own.
I mean.. how lame is that?

Or maybe it's just me.

14. mar. 2011

Untitled

Jeg kan ikke mere..

Slut. Færdig.

25. jan. 2011

Survival

Survival.. It's a funny thing. We fight our whole lives for survival, though we all know, we are not gonna survive life anyway.
A wise man once said: "don't take life too serious, you're not gonna survive it anyway". I consider this a very wise quote. Do what you want to and have fun. Enjoy life - you only get one.
But another wise man told people to make something out of their lives, cause they would never get another. I do not know if you should fight to get a good and long life, or just live every day like there would be no tomorrow.
I do not know what would be the smartest thing.

Some say life is the largest gift you will ever get. What if I hate the fact that I got it?
What if I now wish not to be here? What if all I wanna be is....... Nothing? Gone? Air maybe?
Yes, I would like to be air. I wish that, when the next blow of the wind meets my skin, I would fade. Go along with the wind blow and be free.

Wait.. I think I just figured out what I want to..? I want to be free. I want to not be a prisoner in my own body and mind...

19. jan. 2011

Hjemme..



At føle sig hjemme

Nogle siger.. at hjemme er der hvor hjertet er. Andre siger at hjemme er der hvor man føler sig tryg. Nogle forbinder hjemme med der de er vokset op, andre med der de bor - eller der hvor deres forældre bor.

"hjemme er der hvor hjertet er.."
Jamen.. Hjertet er jo i ens krop? Hvad nu hvis man ikke føler sig hjemme i sin krop?

"hjemme er der hvor man føler sig tryg"
Jamen jeg føler mig jo ikke tryg nogle steder? Vil det sige at jeg ikke har noget hjem? At jeg aldrig er hjemme?


12. jan. 2011

Blogleg

Fandt denne på Irenes side, og tænkte det kunne være sjovt, så jeg nakkede den da lige :b

Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: iPhone, pung og smøger.
Favorit makeup mærke: Helena Rubinstein, Maybelline og Rimmel.
Favorit blomst: Liljer. 
Yndlingstøjbutik: H&M, NewYorker, 
Favorit parfume: DKNY Be delicious. 
Høje hæle el. flade sko: Hæle, (8 cm +)
Får du gode karaktere: Jeg får fine nok karakterer.
Yndlingsfarver: Grøn og blå. 
Drikker du energidrikke: Ja det gør jeg. 
Drikker du ofte juice: Nej. 
Kan du lide at svømme: Ja, elsker det. 
Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med: Ja, hvis det er med et måltid som fx på Jensens Bøfhus, men hvis det er fra Burger King gør jeg ikke. 
Yndlingscreme: Nivea Happy Time. 
Vil du gerne giftes en dag: Det kommer an på om jeg finder en jeg gerne vil dele resten af mine dage med. Så det ved jeg ikke endnu. 
Bliver du nemt sur: Tjaa, er rimelig tolerant, men på en dårlig dag skal der intet til. 
Kan du godt lide at jagte spøgelser: Jeg tror ikke på den slags. Jeg tror på at når vi er døde, er vi væk. 
Har du nogle fobier: Ja mange. Men især for klovne. 
Bider du negle: Nej, jeg synes det er ulækkert. 
Har du nogensinde haft en nær dødsoplevelse: Ja det har jeg. 
Drikker du kaffe: Ja, i stor stil. Mindst 4 store kopper om dagen.

10. jan. 2011

LaFee - Der Regen fällt

En smuk sang



Oversat til dansk:

Hun er en stjerne
Hendes drøm er sand
Hun er åben
Endelig toppen
Hun danser i lyset
Hun ønsker at være der
Helt alene
Tusindvis af hænder - fest uden ende
Hun stiller ingen spørgsmål, kan ikke bærer svaret
Om natten ligger hun vågen
Og angsten kommer meget tæt på
Hun søger den pige hun var, men hun er der ikke længere
Regnen falder hun er nummer et
Regnen falder, de bare ønsker at være lykkelig
Regnen falder hun er alene i natten
Det er koldt i hendes værelse, når ensomheden vågner
Regnen falder så mange drømme af hendes Regnen falder, men ingen banker døren
Regnen falder, hun holder ikke længere til presset
Hun vil væk, hvor hun er ude af sit liv
Deres pligt
Er hendes ansigt
At smile
Igen og igen, at smile
Dette er drømmen
Lykken brænder
Ingen anerkender
Hun spiller til hendes lille hjerte brister
Ingen ved, hvad hun ønsker, fordi hun kun er sød og rolig
Om natten ligger hun vågen
Og angsten kommer meget tæt på
Hun søger den pige hun var, men hun er der ikke længere
Regnen falder hun er nummer et ...
Hendes pligt - er hendes ansigt
Smilende - altid smilende

It's all in our heads




Blog 10.01.2011
Going to the doctors on Wednesday. About my anti depresses. Sometimes I wonder if I'm ever gonna get off those pills. Most people who suffer from depression, only really suffer from the full effect for two years tops. But that's just most of the coincidence. I have been suffering from depression for 4 years now, and I do not see any signs of recovery at the moment. Some would say that I brought this on my self, and that it is entirely my own fault that I am not getting better. That's a lie. I really work hard every day to get well. It's a battle that require all my powers, and therefor, sometimes I do not have any powers left to do my homework after a day with a lot of hard struggling. I do not ask for much. Not even for people to understand how I feel. Just for people to let it go, and trust that I know what I'm doing. I know when it's right for me to stat indoor, and I know when I'm about to get an anxiety attack, so sometimes I skip school, because I know it is going to happen. Better staying home than go to school and end up in the toilet crying and shaking. I know what I'm doing. Just trust me. 
- Kiri Rehmeier

9. jan. 2011

formspring.me

Forår


.··..··.
`·. Spring

Dette billede tog jeg den anden dag..

Jeg fik den mest fantastiske følelse indeni da jeg kørte hjem fra skole i fredags, og så at praktisk talt alt sneen var forsvundet.
Selvom jeg godt ved at der helt sikkert kommer mere om ikke så længe, så gav det mig virkelig håbet tilbage. Jeg kunne pludselig se at det nok skulle blive forår, et håb jeg troede var gået tabt skinnede igennem igen.
Vinteren vil ende, selvfølgelig - men når man har det som jeg har, kan det virkelig føles som om den aldrig for en ende.
Jeg var nød til at holde ind til siden, rulle vinduet ned og fange dette øjeblik - denne følelse.
Jeg smilede hele vejen hjem, som jeg ikke har smilet længe - virkeligt.

Troen lever stadig. Håbet er der endnu.