Viser opslag med etiketten film. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten film. Vis alle opslag

12. nov. 2010

10 bedste film nogensinde

Min liste over bedste film nogensinde. Hver og en er værd at se - MINDST én gang.
1. Benjamin Button's forunderlige liv
- Fantastisk film. Virkelig sørgelig, men en af de smukkeste hidtil.
2. Remember Me
- Mange elsker den, mange bryder sig ikke om den. Jeg er en af dem der elsker den. Smuk historie.
3. 300
- Virkelig flot film, og meget følelsesladet. Kan se den igen og igen.
4. American History X
- Den bliver aldrig kedelig. Aldrig forældet. Fantastisk historie og virkelig godt skuespil.
5. TideLand
- Underlig film, vildt god dog. Melankolsk film der får dig til at tænke.
6. Blindness
- Skræmmende og alligevel rigtig god film. Barsk men meget sigende. Bare... GOD!
7. District 9
- Vild... Bare vild.
8. Taken
- Medrivende og spændende. Fantastisk film.
9. Blown Apart
- En film om at miste. Meget medrivende og gribende. Smuk historie.
10. Corps Bride
- Sørgelig men smuk. Animationsfilm af Tim Burton, og et virkelig smukt værk.

11. nov. 2010

10 gysere

Nu har Christian lige vist mig en liste på msn.dk over 10 chokerende gysere. Pladder. Nu vil jeg lave en liste over de 10 bedste gysere (ikke i rækkefølge).
1. 30 Days Of Night
- Sindsyg spændende, god og blodig.
2. The Gouge
- Pisse uhyggelig! GOD gyser!
3. Hostel
- Klam. Vildt creepy
4. The Haunting In Connecticut
- Spændende og spooky.
5. In Love With The Dead
- Sindsygt spændende og god.
6. The Eye
- Japansk og spændende, men samtidig skræmmende
7. The Last Horror Movie
- Direkte klam. Virkelig en film der creeper dig out.
8. Kill Theory
- Det typiske gjort atypisk - Det gør den rigtig god.
9. Kollegiet
- Den bedste danske gyser der er lavet.
10. Friday The 13th Extended Cut (altså den nye)
- Den er klam. Men syret og skræmmende
There you go! :D