8. sep. 2010

Fear for you and me




Jeg er bange for at tale med dig, men også for din stilhed. Det skræmmer mig at tænke på hvad du mon tænker og mener. Hele situationen er forkert. Syg og forkert. Jeg ser det hele som misforståelser oven på misforståelser, og du vil ikke snakke om det, når jeg forsøger at rede det ud, så vi kan få det på det rene. Så det kan fungere? Så det kan blive godt... eller i det mindste bare bedre. Jeg vil det her. Vi er noget jeg vil forhelved. Du betyder noget. Selvom jeg ikke føler jeg betyder noget for dig.

" I'm the invisible man, who can't stop staring at the mirror... "

5. sep. 2010

Loneliness





Loneliness.

I leaned how to go through the tough and lonely times. I am lonely every week, mostly every day actually. But a friend like you, makes it a lot easier. Standing on the train platform, waiting for the next train to arrive, I am all alone. Though I am surrounded by other people, I am lonely. I see people getting on and off the trains, saying goodbye to their beloved, or reuniting with them. Beautiful sight, though it makes me even more lonely. But then I remember where I am going. How little time there is left before I am the one reuniting with my loved ones. It is awesome to look forward to seeing a real friend again. One of those, that respect me though I am a complete weirdo. Thank you for caring
about me anyway.
Når vi er sammen, har vi det sjovt og hyggeligt - desværre går tiden også stærkt i dit selvskab. Når jeg er alene går tiden langsomt, og næste gang virker så fjernt. Jeg savner dig, og tror du savner mig tilbage.
Jeg overvejer hvor vidt jeg magter ugen, og kommer så frem til at jeg egentlig ikke magter det for en skid. Men det er jeg nød til. Jeg er jo nød til at få ugen overstået for igen at kunne tilbringe en weekend med dig.
Togturen ned til dig, er træls og ALT for lang, men det er det værd, for de stunder vi har sammen er sku 4 timers kedsomhed værd t/r .. Jeg har en rigtig god ven i dig.
. Du er awesome (:
My friend Casper N.P.<3

31. aug. 2010

It's all over but the crying...

Song lyrics for a beautiful song from Garbage 

Everything you think you know 
baby Is wrong 
And everything you think you had 
baby Is gone 
Certain things turn ugly when you think too hard 
And nagging little thoughts change into things you can't turn off 
Everything you think you know 
baby Is wrong 


It's all over but the crying 
Fade to black I'm sick of trying 
Took too much and now I'm done 
It's all over but the crying 


Do you really think I'm made of stone 
baby? C'mon! 
That we only love the things we own? 
Baby you're wrong 
Certain things just happen when you make no plans 
And love can really tear you up and it can break you down 
Everything you think you know 
baby Is wrong 


It's all over but the crying 
Fade to black I'm sick of trying 
Took too much and now I'm done 
It's all over but the crying

Baby we're done 
If I could I would I'd change everything 
Cause I can't forget you though you don't believe me 
Now I can't walk back I can't leave behind 
Where does it go all the light that we had? 


Everything you think you know 
baby Is wrong 
And everything you think you had 
baby Is gone 
Baby we're done


Oh baby we're done (x4)

19. aug. 2010

Kontakt og savn

Lige for tiden har jeg meget kontakt til min kærestes bedste ven. Meget mere end til min kæreste. Men det er okay. Har ikke set ham i to uger nu, og et kommet ud over det stadie hvor man savner. Der kunne gå en uge mere, og det ville være okay. Jeg synes bare ikke det skal nå så langt. Først når man skilles, er man glad for den ro man får af det. Så begynder man at savne nærværet igen, og savnen bliver kun værre. Så når der er gået tilstrækkeligt med tid, når man der til hvor jeg er nu. Kommet ud over savnet, og har vænnet sig til det, så det ikke længere går en på.

17. aug. 2010

Insecure...

The awful thing is.. I am so much in love with him. But honestly I am wondering if I should end it, before I get to love him too much. I don't know if I am able to handle a relationship like this. It's hard, and it hurts every day. I'm not sure I can live with it. I want to because he's so amazing, and when we're together it's heavenly. But when we're not... Eh.. To be honest it's shit. I can't believe a relationship so great can also be this way.

13. aug. 2010

At køre bil

Jeg elsker det. Simpelthen. Nærmest så meget at jeg føler en kæmpe trang til at købe min egen bil. Selvom det ville gøre ondt i pungen. Jeg skal til endnu en køretime nu her. Det er 3. Dag i træk jeg er ude at kører. Helt ærligt, så er det jeg vil mest lige nu, være færdig med lektionerne og få teori prøven og køreprøven overstået så jeg kan bestå og komme ud og suse. Køre ned til kæresten.

10. aug. 2010

Toke = stikker svin

Det er sjovt så meget lort folk kan lukke ud om andre, som gør at de egentlig ikke er en skid bedre selv. Lige pt er jeg helt besat af en sang med papa roach, der hedder 'march put of the darkness' . Jeg har den sygeste trang til at skrive sange. Jeg er nød til at lære at spille på guitar.. Jeg har så mange jeg gerne vil skrive sange til, og så mange ting jeg gerne vil udtrykke gennem sange.. Jeg er sku nød til at lære det. Lige nu sidder jeg i toget på vej hjem fra Alexander. Tog hjem til ham direkte efter Skanderborg festival. Jeg vil hjem og rydde op på værelset, gøre klar til skolestart imorgen, og hører lp'er. Bryan Adams <3333 Bruce Springsteen <3333 Jeg får ikke Alex at se før om tidligst to uger. Fuck -.- det bliver hårdt.. Men det er vel sundt. Jeg glæder mig så meget til at få en hverdag igen! At komme i skole, spise på reglmæssige tidspunkter, motionere, komme videre med kørekort og alt det. Jeg skal begynde i 2ina , det bliver godt!

6. aug. 2010

Kendte

Helt ærligt.. Så kan jeg ikke lide kendte. Jeg kan ikke lide at nogle skal behandles som om de er vigtigere end andre. Det er jo fuldstændig meningsløst og forkert. Jeg er da mindst lige så vigtig som Rasmus seebach eller nogen som helst anden kendt. Jeg kan ikke lide at folk gør sig selv mindre omkring dem, som om at de er større og vigtigere. Alle mennesker er lige meget værd, og derfor synes jeg de kendte burde hoppe ned fra deres høje heste. Og deres assistenter! De bliver det jo kun for også at føle sig mere vigtige. Mange kendte siger endda at de bare er almindelige mennesker - så begynd dog at opfør jer sådan igen.

30. jul. 2010

Kaos i DK, men fanget i Spanien..

Jeg har brug for kontrol.. Lige pt er der ikke en skid kontrol over noget som helst i min nærmeste fremtid, og det frustrerer mig helt vildt. Jeg kan ikke klare når tingene ikke hænger sammen. Jeg vil bare gerne have styr på det hele - ellers kan jeg slet ikke slappe af. Det faktum at jeg er blevet ædt op levende af myg, frustrerer mig også helt sindsygt. Jeg er blevet stukket ALLE steder, og jeg mener virkelig over det hele! Jeg hader det her. Jeg hader myg, og jeg hader at svede. Spanien er alt for varmt til mig. Bare en lille update herfra.

15. jul. 2010

Update

I dag skal jeg hjem til konen. Glæder mig. Jeg har det godt nok. Bare ret sulten og i smøg underskud.
Jeg er bare ret træt.. Magter ikke rigtig at sidde i tog og bus i fem timer -.-
Hvad man dog ikke vil gøre for dem man elsker. Og på mandag skal jeg sidde i fly 4 timer, for at komme ned til min kæreste. Glæder mig så meget til at kysse og holde om ham igen <3 Jeg smider mine ting og springer på ham. <3 Jeg har sådan manglet ham, mens han har været væk. Tænk hvis jeg skulle vente til august med at se ham, som oprindeligt var planen? No way, det ville jeg ikke kunne klare. Jeg har passe det små hele formiddagen. Det er fint nok. Så blev billetten tjent ind. Så må jeg stjæle fra kortet til turen hjem. Hvorfor bor jeg ikke i sønderjylland som alle dem jeg elsker ih og åh så højt? Piv. Jeg ville så gerne være tættere på dem. Væk fra midtjylland og alle de forbistrede mennesker som bor her.

Brok brok brok. Klage klage klage.