13. sep. 2010

Overhalingsbanen



Jeg føler mig ret stresset. Jeg føler ikke der er styr på en skid i mit liv. Det er som om jeg ikke rigtig kan få overblik, og egentlig til tider heller ikke vil have det.
" We walk the plank on a sinking ship.. "
Jeg føler ikke jeg kan nå alt det jeg gerne vil. Alt det der er at gøre. Alt det jeg bør, føler jeg ikke jeg magter. Nogle gange føler jeg ikke engang at det er noget værd mere. At gøre alle disse ting, og alligevel gå og have det skidt.
Vinteren er på vej. Efteråret er igang, og sommeren er slut. Lyset forsvinder. Som det gør hvert år. I takt med at det bliver mørkere og mørkere, bliver mit sind det også. Depressionen indtager, og får atter stor magt over min tilværelse. Lyset forsvinder fra dagen, og desværre også ud af mit liv. Og hvad mon der så vil ske om et par måneder, når jeg allerede nu kan se at der er kaos?
Jeg frygter for om jeg igen i år skal ædes op af et mørke der kommer indefra? En ond sygdom der spiser alt godt i mig indefra, og som ikke kan fjernes. Skal jeg bare ædes op igen i år? Svaret er ja. Jeg ved det jo godt. Jeg ved hvordan mit liv er forbundet med min sygdom. Jeg ved at mit liv er det samme hver vinter. At jeg hver dag skal kæmpe en kamp så hård at man kun kan vinde, hvis man er klar over det gælder ens liv. Det er fanme hårdt. Det gør ondt, det tager alle kræfter, og trangen til at give op vækkes skam. Se det som den værste dag i dit liv - nogensinde, genspilles igen og igen hver dag. At du må genleve de værste øjeblikke og værste følelser igen og igen og igen. At du, uanset hvem, tænker på at slippe væk fra det helved du lever i, for en hver pris? Hvad holder dig oppe? Ja, jeg ved ikke med andre.. Men det der holder mig oppe er nok mest af alt, at jeg ikke kan klare flere nederlag. At jeg simpelthen væmmes ved mig selv, når jeg ligger og siger til mig selv at det ikke er det værd. Det der holder mig, er at jeg ikke kan klare at være den svage. Jeg kan ikke holde ud at være svag. Svaghed er fint, så længe det er mig der hjælper, og ikke mig der skal hjælpes. Så længe det ikke er mig der er svag. Jeg er en stærk person, ikke kun fordi det er det jeg vil, men fanme om jeg har været svag. Svagere end jeg nogensinde vil indrømme overfor andre end mig selv. Jeg kan ikke holde ud af have ansvaret for at jeg har været så svag, selvom det naturligvis er mit eget ansvar. Jeg fandt min vej. Jeg halede mig selv op af det sorte hul, fordi jeg ikke ville have hjælp. Jeg gjorde det SELV. Derfor er jeg stærk. Fordi det jeg hjælper folk med, det folk kæmper med, det jeg har været igenmmen gang på gang, det kan jeg. Jeg redede mig selv, da ingen andre kunne. Det lyder måske som om jeg har høje tanker om mig selv. Men jeg kender min styrke og mit værd, og jeg er ligeglad med hvordan folk ser på det, så længe jeg selv ved hvad der er rigtigt.
Tænk lidt over det. Hvad har du overvundet? Hvad har du opnået?

Waiting for the end - Linkin Park


This is not the end This is not the beginning, Just a voice like a riot Rocking every revision But you listen to the tone And the violet rhythm Though the words sound steady Something empty's within 'em We say Yeah! With fists flying up in the air Like we're holding onto something Thats invisible there, Cuz we're living at the mercy of The pain and the fear Until we dead it, Forget it, Let it all dissapear. Waiting for the end to come Wishing I had strength to stand This is not what I had planned It's out of my control.... Flying at the speed of light Thoughts we're spinning in my head So many things were left unsaid It's hard to let you go... (Oh!) I know what it takes to move on, I know how it feels to lie, All I wanna do Is trade this life for something new Holding on to what I haven't got Sitting in an empty room Trying to forget the past This was never meant to last, I wish it wasn't so... (Oh!) I know what it takes to move on,

I know how it feels to lie, All I wanna do Is trade this life for something new Holding on to what I haven't got What was left when that fire was gone? I thought it felt right but that right was wrong All caught up in the eye of the storm And trying to figure out what it's like moving on And i don't even know what kind of things I've said My mouth kept moving and my mind went dead So, picking up the pieces, now where to begin? The hardest part of ending Is starting again!! All I wanna do Is trade this life for something new Holding on to what i haven't got... This is not the end This is not the beginning, Just a voice like a riot Rocking every revision But you listen to the tone And the violet rhythm Though the words sound steady Something empty's within 'em (Holding on to what i haven't got) We say Yeah! With fists flying up in the air Like we're holding onto something Thats invisible there, Coz we're living at the mercy of The pain and th fear Until we dead it, Forget it, Let it all dissapear (Holding on to what i haven't got!)

8. sep. 2010

Fear for you and me




Jeg er bange for at tale med dig, men også for din stilhed. Det skræmmer mig at tænke på hvad du mon tænker og mener. Hele situationen er forkert. Syg og forkert. Jeg ser det hele som misforståelser oven på misforståelser, og du vil ikke snakke om det, når jeg forsøger at rede det ud, så vi kan få det på det rene. Så det kan fungere? Så det kan blive godt... eller i det mindste bare bedre. Jeg vil det her. Vi er noget jeg vil forhelved. Du betyder noget. Selvom jeg ikke føler jeg betyder noget for dig.

" I'm the invisible man, who can't stop staring at the mirror... "

5. sep. 2010

Loneliness





Loneliness.

I leaned how to go through the tough and lonely times. I am lonely every week, mostly every day actually. But a friend like you, makes it a lot easier. Standing on the train platform, waiting for the next train to arrive, I am all alone. Though I am surrounded by other people, I am lonely. I see people getting on and off the trains, saying goodbye to their beloved, or reuniting with them. Beautiful sight, though it makes me even more lonely. But then I remember where I am going. How little time there is left before I am the one reuniting with my loved ones. It is awesome to look forward to seeing a real friend again. One of those, that respect me though I am a complete weirdo. Thank you for caring
about me anyway.
Når vi er sammen, har vi det sjovt og hyggeligt - desværre går tiden også stærkt i dit selvskab. Når jeg er alene går tiden langsomt, og næste gang virker så fjernt. Jeg savner dig, og tror du savner mig tilbage.
Jeg overvejer hvor vidt jeg magter ugen, og kommer så frem til at jeg egentlig ikke magter det for en skid. Men det er jeg nød til. Jeg er jo nød til at få ugen overstået for igen at kunne tilbringe en weekend med dig.
Togturen ned til dig, er træls og ALT for lang, men det er det værd, for de stunder vi har sammen er sku 4 timers kedsomhed værd t/r .. Jeg har en rigtig god ven i dig.
. Du er awesome (:
My friend Casper N.P.<3

31. aug. 2010

It's all over but the crying...

Song lyrics for a beautiful song from Garbage 

Everything you think you know 
baby Is wrong 
And everything you think you had 
baby Is gone 
Certain things turn ugly when you think too hard 
And nagging little thoughts change into things you can't turn off 
Everything you think you know 
baby Is wrong 


It's all over but the crying 
Fade to black I'm sick of trying 
Took too much and now I'm done 
It's all over but the crying 


Do you really think I'm made of stone 
baby? C'mon! 
That we only love the things we own? 
Baby you're wrong 
Certain things just happen when you make no plans 
And love can really tear you up and it can break you down 
Everything you think you know 
baby Is wrong 


It's all over but the crying 
Fade to black I'm sick of trying 
Took too much and now I'm done 
It's all over but the crying

Baby we're done 
If I could I would I'd change everything 
Cause I can't forget you though you don't believe me 
Now I can't walk back I can't leave behind 
Where does it go all the light that we had? 


Everything you think you know 
baby Is wrong 
And everything you think you had 
baby Is gone 
Baby we're done


Oh baby we're done (x4)

19. aug. 2010

Kontakt og savn

Lige for tiden har jeg meget kontakt til min kærestes bedste ven. Meget mere end til min kæreste. Men det er okay. Har ikke set ham i to uger nu, og et kommet ud over det stadie hvor man savner. Der kunne gå en uge mere, og det ville være okay. Jeg synes bare ikke det skal nå så langt. Først når man skilles, er man glad for den ro man får af det. Så begynder man at savne nærværet igen, og savnen bliver kun værre. Så når der er gået tilstrækkeligt med tid, når man der til hvor jeg er nu. Kommet ud over savnet, og har vænnet sig til det, så det ikke længere går en på.

17. aug. 2010

Insecure...

The awful thing is.. I am so much in love with him. But honestly I am wondering if I should end it, before I get to love him too much. I don't know if I am able to handle a relationship like this. It's hard, and it hurts every day. I'm not sure I can live with it. I want to because he's so amazing, and when we're together it's heavenly. But when we're not... Eh.. To be honest it's shit. I can't believe a relationship so great can also be this way.

13. aug. 2010

At køre bil

Jeg elsker det. Simpelthen. Nærmest så meget at jeg føler en kæmpe trang til at købe min egen bil. Selvom det ville gøre ondt i pungen. Jeg skal til endnu en køretime nu her. Det er 3. Dag i træk jeg er ude at kører. Helt ærligt, så er det jeg vil mest lige nu, være færdig med lektionerne og få teori prøven og køreprøven overstået så jeg kan bestå og komme ud og suse. Køre ned til kæresten.

10. aug. 2010

Toke = stikker svin

Det er sjovt så meget lort folk kan lukke ud om andre, som gør at de egentlig ikke er en skid bedre selv. Lige pt er jeg helt besat af en sang med papa roach, der hedder 'march put of the darkness' . Jeg har den sygeste trang til at skrive sange. Jeg er nød til at lære at spille på guitar.. Jeg har så mange jeg gerne vil skrive sange til, og så mange ting jeg gerne vil udtrykke gennem sange.. Jeg er sku nød til at lære det. Lige nu sidder jeg i toget på vej hjem fra Alexander. Tog hjem til ham direkte efter Skanderborg festival. Jeg vil hjem og rydde op på værelset, gøre klar til skolestart imorgen, og hører lp'er. Bryan Adams <3333 Bruce Springsteen <3333 Jeg får ikke Alex at se før om tidligst to uger. Fuck -.- det bliver hårdt.. Men det er vel sundt. Jeg glæder mig så meget til at få en hverdag igen! At komme i skole, spise på reglmæssige tidspunkter, motionere, komme videre med kørekort og alt det. Jeg skal begynde i 2ina , det bliver godt!

6. aug. 2010

Kendte

Helt ærligt.. Så kan jeg ikke lide kendte. Jeg kan ikke lide at nogle skal behandles som om de er vigtigere end andre. Det er jo fuldstændig meningsløst og forkert. Jeg er da mindst lige så vigtig som Rasmus seebach eller nogen som helst anden kendt. Jeg kan ikke lide at folk gør sig selv mindre omkring dem, som om at de er større og vigtigere. Alle mennesker er lige meget værd, og derfor synes jeg de kendte burde hoppe ned fra deres høje heste. Og deres assistenter! De bliver det jo kun for også at føle sig mere vigtige. Mange kendte siger endda at de bare er almindelige mennesker - så begynd dog at opfør jer sådan igen.