13. aug. 2010

At køre bil

Jeg elsker det. Simpelthen. Nærmest så meget at jeg føler en kæmpe trang til at købe min egen bil. Selvom det ville gøre ondt i pungen. Jeg skal til endnu en køretime nu her. Det er 3. Dag i træk jeg er ude at kører. Helt ærligt, så er det jeg vil mest lige nu, være færdig med lektionerne og få teori prøven og køreprøven overstået så jeg kan bestå og komme ud og suse. Køre ned til kæresten.

10. aug. 2010

Toke = stikker svin

Det er sjovt så meget lort folk kan lukke ud om andre, som gør at de egentlig ikke er en skid bedre selv. Lige pt er jeg helt besat af en sang med papa roach, der hedder 'march put of the darkness' . Jeg har den sygeste trang til at skrive sange. Jeg er nød til at lære at spille på guitar.. Jeg har så mange jeg gerne vil skrive sange til, og så mange ting jeg gerne vil udtrykke gennem sange.. Jeg er sku nød til at lære det. Lige nu sidder jeg i toget på vej hjem fra Alexander. Tog hjem til ham direkte efter Skanderborg festival. Jeg vil hjem og rydde op på værelset, gøre klar til skolestart imorgen, og hører lp'er. Bryan Adams <3333 Bruce Springsteen <3333 Jeg får ikke Alex at se før om tidligst to uger. Fuck -.- det bliver hårdt.. Men det er vel sundt. Jeg glæder mig så meget til at få en hverdag igen! At komme i skole, spise på reglmæssige tidspunkter, motionere, komme videre med kørekort og alt det. Jeg skal begynde i 2ina , det bliver godt!

6. aug. 2010

Kendte

Helt ærligt.. Så kan jeg ikke lide kendte. Jeg kan ikke lide at nogle skal behandles som om de er vigtigere end andre. Det er jo fuldstændig meningsløst og forkert. Jeg er da mindst lige så vigtig som Rasmus seebach eller nogen som helst anden kendt. Jeg kan ikke lide at folk gør sig selv mindre omkring dem, som om at de er større og vigtigere. Alle mennesker er lige meget værd, og derfor synes jeg de kendte burde hoppe ned fra deres høje heste. Og deres assistenter! De bliver det jo kun for også at føle sig mere vigtige. Mange kendte siger endda at de bare er almindelige mennesker - så begynd dog at opfør jer sådan igen.

30. jul. 2010

Kaos i DK, men fanget i Spanien..

Jeg har brug for kontrol.. Lige pt er der ikke en skid kontrol over noget som helst i min nærmeste fremtid, og det frustrerer mig helt vildt. Jeg kan ikke klare når tingene ikke hænger sammen. Jeg vil bare gerne have styr på det hele - ellers kan jeg slet ikke slappe af. Det faktum at jeg er blevet ædt op levende af myg, frustrerer mig også helt sindsygt. Jeg er blevet stukket ALLE steder, og jeg mener virkelig over det hele! Jeg hader det her. Jeg hader myg, og jeg hader at svede. Spanien er alt for varmt til mig. Bare en lille update herfra.

15. jul. 2010

Update

I dag skal jeg hjem til konen. Glæder mig. Jeg har det godt nok. Bare ret sulten og i smøg underskud.
Jeg er bare ret træt.. Magter ikke rigtig at sidde i tog og bus i fem timer -.-
Hvad man dog ikke vil gøre for dem man elsker. Og på mandag skal jeg sidde i fly 4 timer, for at komme ned til min kæreste. Glæder mig så meget til at kysse og holde om ham igen <3 Jeg smider mine ting og springer på ham. <3 Jeg har sådan manglet ham, mens han har været væk. Tænk hvis jeg skulle vente til august med at se ham, som oprindeligt var planen? No way, det ville jeg ikke kunne klare. Jeg har passe det små hele formiddagen. Det er fint nok. Så blev billetten tjent ind. Så må jeg stjæle fra kortet til turen hjem. Hvorfor bor jeg ikke i sønderjylland som alle dem jeg elsker ih og åh så højt? Piv. Jeg ville så gerne være tættere på dem. Væk fra midtjylland og alle de forbistrede mennesker som bor her.

Brok brok brok. Klage klage klage.

13. jul. 2010

Glæden ved at bruge penge

Jeg har lige købt 2 navlepiercinger og et corsage på trendsales (: jeg glæder mig til at få det :D Jeg har også lige snakket med kæresten over Skype i en times tid, skønt! Det skrider allerede fremad med min tattoo - der er ved at komme sår på :D jeg glæder mig sådan til såret falder af, og jeg kan vise den frem. Jeg glæder mig til at vise den til Alex på mandag. Mandag kan ikke komme hurtigt nok, for der skal jeg endelig ned til min elskede. <3 Savner ham noget så frygteligt - I am counting the days.

11. jul. 2010

a song for Nikolaj.

Rascal Flatts - I feel bad


I should be out in that driveway stopping you



Tears should be rolling down my cheek
And I don't know why I'm not falling apart
Like I usually do
And how the thought of losing you's not killing me
I feel bad
That I can stand here strong
Cold as stone, Seems so wrong
I can't explain it
Maybe it's just
I've cried so much
I'm tired and I'm numb Baby I hate it
I feel bad that I don't feel bad
I can let myself be angry over wasted time
And sad about just throwing love away
Yeah I almost wish my heart was breaking
But I cant lie
All I want to do is turn the page
I feel Bad
That I can stand here strong
Cold as stone, Seems so wrong
I can't explain it
Maybe it's just
I've cried so much
I'm tired and I'm numb Baby I hate it
I feel bad
That I don't feel bitter, alone
I just feel its time, its time to move on
I just gotta move on and on and on and on
Yeah
Baby it's just I've cried so much
I'm tired and I'm numb baby I hate it
I feel bad that I don't feel bad
No, I don't feel bad

9. jul. 2010

Just a song

Jeg er blevet bidt af en sang.. Her kommer min yndlings del af den:

" No but oh 
I'll keep on rolling down this road 
But I've got a bad, bad feeling 
It's gonna take a long time to love 
It's gonna take a lot to hold on 
It's gonna be a long way to happy, yeah 
Left in the pieces that you broke me into 
Torn apart but now I've got to 
Keep on rolling like a stone 
Cause it's gonna be a long long way to happy "
Long Way To Happy by Pink

7. jul. 2010

7. juli 2010

Ja.. Så er der kun 3 dage til min atten års fødselsdag. 5 dage til jeg skal have min nye tattovering, og 12 dage til jeg ser min kæreste igen.
Savner Alex noget så frygteligt. Har bare lyst til at pakke nu, og så bare tage derned. Efter jeg er blevet tushet.. Jeg er træt af Danmark. Jeg er træt af at lave ingenting, og så når jeg endelig laver noget, er det stressende, eller noget jeg egentlig ikke har lyst til alligevel. Skal ud på kravlegåren igen på lørdag. På min fødselsdag.. Fedt. Har på fornemmelsen at jeg får en rimelig øv agtig fødselsdag. Håber på at kunne tage hjem til Stiina.. Så kunne det være jeg kunne drikke med hende. Tage i byen måske. Ellers kunne jeg jo bare tage alene i byen *nederenhed, ingen venner*. Alle har travlt på lørdag. Jeg magter virkelig ikke at være alene.. For helved.
Glæder mig bare til at få min fødselsdagsgave fra mig selv. Min smukke tush. Tak. Tusind tak.

4. jul. 2010

Savn ftw..

Alexander tog til Schweiz i dag.. Frygteligt at jeg ikke får ham at se før den 19. Juli :( Savner ham jo allerede helt vildt. Hvordan skal jeg klare to uger mere med savn? Godt der findes Skype siger jeg bare. ellers ville det være 20 gange mere forfærdeligt.. Min Alex <3 .. Er så forelsket :i Når jeg ser ham igen er det på lufthavnen i malaga. 2 uger i Spanien med ham, glæder mig så meget. <3