
4. maj 2010
3. maj 2010
Midnat - natten til den 4. maj 2010
Der er alt for mange ting der er usagte.. Du fortæller mig ikke alt, selvom der er et krav jeg tidligere har stilt. Jeg er angst.. Angst for at miste dig. Angst for at blive såret.. Igen. Ingen kan såre mig som du kan, og det ved du. Jeg beroliger mig selv hver dag. Forsøger at komme ned på jorden igen og få et nogenlunde stabilt fodfæste. Jeg kæmper hårdt. På at glemme, fortrænge, skubbe tanker væk og ikke mindst for at stole på dig. Det er virkelig svært! Det håber jeg du forstår. Tilliden er meget langsomt ved at blive opbygget igen - selvom du ikke kæmper sønderligt for det, og så nytter det bare ikke at du ikke fortæller mig hvad det er der foregår. Hvis der ikke foregår noget, hvorfor er du så bange for at fortælle det? Jeg håber på at du kan klare den lange ventetid, og den hårde kamp, der kommer før at jeg igen stoler på dig.. Ofte tvivler jeg. Kan du klare det?
Crossfade - Cold
Hvis du tager dig tiden til at læse teksten,
så vil du nok opfange at alt det der står med kursiv,
er noget der passer på mig. Jo tak.
Looking back at me
I see that I Never really got it right
I never stopped to think of you
I'm always wrapped up in things I cannot win
You are the antidote that gets me by
Somethin' strong like a drug that gets me High
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so
Cold, to you, I'm sorry 'bout all the lies
Maybe in a different light
You can see me stand on my own again
'Cause now I can see me
You were the antidote that got me by
Somethin' strong like a drug that got me High
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold Never meant to be so cold
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
I never meant to be
So cold
I never really wanted you to see
The screwed up side of me that I keep
Locked inside of me so deep
It always seems to get to me
I never really wanted you to go
So many things you should have known
I guess for me there's just no hope
I never meant to be so cold
What I really meant to say (Say)
Is I'm sorry for the way (Sorry for the way)
I am (I am)
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
What I really meant to say (Say)
Is I'm sorry for the way (Sorry for the way)
I am (I am)
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
I see that I Never really got it right
I never stopped to think of you
I'm always wrapped up in things I cannot win
You are the antidote that gets me by
Somethin' strong like a drug that gets me High
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so
Cold, to you, I'm sorry 'bout all the lies
Maybe in a different light
You can see me stand on my own again
'Cause now I can see me
You were the antidote that got me by
Somethin' strong like a drug that got me High
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold Never meant to be so cold
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
I never meant to be
So cold
I never really wanted you to see
The screwed up side of me that I keep
Locked inside of me so deep
It always seems to get to me
I never really wanted you to go
So many things you should have known
I guess for me there's just no hope
I never meant to be so cold
What I really meant to say (Say)
Is I'm sorry for the way (Sorry for the way)
I am (I am)
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
What I really meant to say (Say)
Is I'm sorry for the way (Sorry for the way)
I am (I am)
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
Spørgsmål..
Når tanken strejfer mig..
Jeg har det frygteligt til tider. Der dukker billeder op i mit hoved, som jeg ville ønske bare var rent opspind.. Men det er desværre øjeblikke der er hendt i virkeligheden. Jeg har tilgivet, men jeg e ikke kommet videre. Jeg tænker på det hver dag, og jeg væmmes. Jeg får det dårligt, får rysteture, tudeudbrud og angst anfald. Ofte bryder jeg ud i vrede, og jeg råber og skriger, og smadre løs på ting. Jeg fortæller ikke det her til nogen. Ikke engang den person hvis skyld det er. Jeg må finde en måde at komme over det her...
28. apr. 2010
At spytte
Yeah, you heard me! Nu er jeg jo fast ryger, og ryger omkring 20 smøger på en almindelig dårlig dag, hvilket vil betyde at jeg er ude og ryge i hvert frikvarter. Uden for mit klasselokale har vi fliser, og et trin vi kan sidde på mins vi ryger. Noget der undre mig er: Hvorfor spytter rygerdrengene HELE TIDEN!? Det er da ikke særlig lækkert? Altså, jeg kan da godt selv finde på at spytte én gang, når jeg har røget færdig, men det er sjællent det sker. Men uden for klassen, er fliserne helt plettede lige fra morgenstunden, fordi de alle sammen står og spytter igen og igen. Har i mistet evnen til at synke eller hva? Eller er det fordi i ikke kan lide smagen af røg i jeres mund, for i så fald - hvad laver i så herude? Men egentlig er det ikke så meget spyttet der irritere mig. Det genere mig ikke at de står og lader deres kropslige væsker flyde, det er mere det faktum at de gør det på fliserne. Der er jord du kan spytte i, hvis du tog én skridt til venste mester? Jeg synes det er træls at man ikke bare kan gå, uden at tænke over om man træder i en andens mundvand. Nasty!
Labels:
addiction,
cigarettes,
men,
nasty
27. apr. 2010
Cheated
Jeg føler mig så snydt. Så røvrendt - leget med, og pisset på. Jeg føler du har sneget dig bag om ryggen på mig, og så kylet en stor fed lort i nakken af mig. Taget alt det vi havde, alt jeg troede var virkeligt - og så pisset på det, som var det en fucking endagskontaktlinse. Posen man opbevare sin klamme madpakke i, mens den lægger i tasken, som man så bare smider væk igen, når posen er tom. Når man har fået det af indholdet man vil have, smider man resten ud. Sådan føler jeg mig behandlet. Det kan fanme godt være det ikke er sådan, det sådan føler jeg kraft eddeme! Helt ærligt, væmmes jeg ved dig til tider. Oftere end jeg vil indrømme, men nu indrømmer jeg det sku alligevel. Hver eneste dag. Mange gange. Jeg bestræber mig konstant på at tænke på noget andet - tænder den ene smøg efter den anden, for at falde ned på jorden igen. For at ondskaben inden i mig, ikke skal springe ud og hakke dig i tusind stykker med en økse. At kappe dine usle hænder af, og dit åbenbart overdrevent og konstant dunkende lem skulle også frisgøres fra din krop. Så kan du måske lære at tænke med hjertet!? At se mig som noget du skal passe på og værne om. Noget du er fucking heldig med at have! Baby, du får ALDRIG bedre end mig! Du får aldrig en pige så smuk, lov til at ligge dine hænder på en krop så fantastisk, aldrig mulighed for at opleve stunder så skønne. Og mest af alt, så finder du fanme aldrig nogensinde en igen, der kan elske dig, som jeg elsker dig. Din fucking idiot! Du skulle have så mange tæsk skulle du. Det burde være dig der tænkte på det hver dag. Du burde fucking skamme dig hele tiden! Vride dig i skam.
.. Jeg har rent faktisk overvejet at hævne mig. Så meget har du sået mig. Jeg har jo selvfølgelig ikke gjort det, for jeg vil aldrig være lige så ussel som dig. Jeg vil aldrig gøre noget så LAVT! og SÅRENDE! Du slog mig fanme nær ihjel på det lort. Det håber jeg du ved. Jeg håber du ved hvor meget det du har gjort, har fået mig til at ønske at dø. Og bare så du ved det, så glemmer jeg det aldrig. Jeg forsøger bare utroelig hårdt. Så pointen er: Hvis du nogensinde gør noget der bare ligner i en mild grad, så skærer jeg din diller og dine hænder af. Og dræber mig selv efterfølgende. Så kan du fanme leve resten af dit miserable liv UDEN kærlighed! Hvordan kunne du gøre det mod mig? Du kunne lige så godt bare have dolket mig i hjertet til at starte med, så jeg kunne have været død af det, og ikke skulle gå og lide under tankerne og de indre smerter.
Undskyld, jeg havde bare brug for at rase ud. Ingen kommentarer.
Undskyld, jeg havde bare brug for at rase ud. Ingen kommentarer.
31. jan. 2010
13. jan. 2010
10. jan. 2010
Min blogs navn
Min blog hedder egentlig "Some people have real problems." fordi en sangerinde der hedder Sia, har lavet et album der hedder det. Og jeg synes det passede meget godt til mit liv. Nogle kæmper med forældrene og skolen, måske arbejdet, og synes de har det hårdt. De tænker ikke på folk som mig, og dem der har det værre. Mange mænd, når de er syge så er der simpelthen ikke nogen der kan have det værre end dem. Jo, det er der sku søde skat.
Abonner på:
Opslag (Atom)


