10. dec. 2010

Blog challenge day 4

Min drømme bil
Dodge RAM 1500
2006
Jeg husker stadig helt tydeligt første gang jeg så denne bil for mine øjne. Det var en aften, jeg gik gennem gaderne i Fredericia sammen med min daværende kæreste Danni. Vi var på vej ned til Lille Italia, det pizzaria han arbejdede på. Vi drejer om et hjørne, og pludselig er den der. Der står den. Den største og mest perfekte bil nogensinde. På trods af mørket, kunne man se hvor skindende og perfekt lakken var. Ikke en ris, ikke en plet. Perfekt metallisk sort, og mærkerne skinnede sølv og helt tydeligt. Vi beundrede den begge. Lige siden den aften har denne været den bil jeg kører rundt i i mine drømme. Jeg kunne have oversavlet fortovet den aften. Synes af den giver en vidunderlig følelse indeni, og jeg tør knapt forestille mig at køre i den. At råbe "klammen i kælderen", træde speederen i bund og se nålen på speedometeret køre op. En perfekt pickup. Jeg vil skide på hvor mange sæder der er i, jeg MÅ bare eje den. En dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar