9. dec. 2010

Blog challenge day 3


.··..··.
`·.
Min bedste ven ..

Jamen altså,
min bedste ven hedder Casper Nygaard Petersen. Han er 18 år. Faktisk lige præcis 4 måneder yngre end jeg selv. Han er omkring de 183 cm høj, og tynd som et siv. Han er et af de skønneste mennesker i verden. En venskab som vores tror jeg ikke er særlig udbredt. Vi har et forhold næsten som bror og søster. Dog vil jeg nærmere sige at vi har et kærlighedsforhold på et højere plan. Selvom jeg er single, har jeg stadig en mand i mit liv - ud over min far selvfølgelig :) ..
Han er en fyr der ser realistisk på tingene. Typen der ser en rigtig ven som en rigtig ven, og en bekendt som en person der ikke er tæt på.
Men for mig.. Så er han et af de mennesker der betyder aller mest. Jeg elsker ham, og jeg ville ikke være foruden ham - nogensinde. Jeg har flere personer jeg kan komme til når alting ramler. Casper er den eneste der kommer til mig, når det hele ramler for mig. Når jeg siger "Jeg har brug for dig lige nu" svarer han; "I'm on my way." Det er han den eneste der gør. Han trøster mig når jeg er ked af det. Ligger med mig når jeg har ondt. Hopper lalleglad rundt med mig når jeg har det godt. Skråler med på åndssvage sange med mig når vi er fulde. Han er den bedste ven jeg nogensinde har haft. Han ser mig for alle de Kiri'er jeg er. Han er en af de få der kender alle sider af mig.
Jeg kan klare alt.. Når bare jeg har Casper.
Vi er som et gammelt ægtepar ind imellem. Og jeg elsker det. Han er den mand jeg har brug for. Den der ved hvornår han skal kæmpe for sin sag, og hvornår han bare skal sige "javel skat". Casper.. han kender mig. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar