9. dec. 2010

Blog challenge day 2



Beskriv det du er afhængig af.
Oh.. I mit tilfælde er der jo mange ting xD ..
Først og fremmest er jeg fuldblods addict til gule king's. De bedste smøger i verden. Jeg har prøvet mange forskellige, på trods af at jeg kun har været ryger i omkring 2½ år. Jeg ryger mellem 15 og 20 om dagen. Pueha Kiri!
Derudover er jeg dybt afhængig af sort kaffe. Dagen er ikke begyndt før jeg har fået min første kop kaffe. En VØ time kan ikke overleves uden en dejlig kop kaffe. Derudover er det udelukket at tage en smøg i skolen uden der står en varm kop kaffe og venter på en når man kommer ind.
Tjah.. Jeg er også tryghedsnarkoman. :b Og så går jeg fuldstændig i stå hvis der går for længe mellem at jeg ser mine næreste venner.. Og så er jeg nød til at dobbettjekke at jeg har låst min bil før jeg går fra den?
Når ja, og musik! Kan ikke gå en dag uden mit music'fix <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar