24. dec. 2010

Blog challenge day 15

Hvad du går og ønsker dig for tiden ..
Jah..
For at forstå mit svar på dette spørgsmål, er man nød til at vide - som de fleste nok enten ved, eller har regnet ud - at jeg er depressiv.
De sidste 4 år jeg har lidt af en svær depression, skiftet medicin, prøvet alt hjælp der har været muligt.
Jeg har virkelig kæmpet - og jeg kæmper stadig.
Så mit ønske er simpelt. Meget ligetil egentlig.
Det jeg ønsker mig ALLERMEST .. er at blive fri fra denne onde psykiske lidelse. Det gør så frygteligt ondt, og man kan ikke forestille sig hvor slemt det egentlig er, før man selv står på samme sted.
Og nej, der er ikke flere der behøver komme med de kommentarer som "Jeg er her for dig", "Det skal nok gå alt sammen" og "Det hele bliver godt igen". Hold nu bare kæft.
Men noget andet jeg ønsker mig, er at folk rent faktiskt holder kæft. At jeg ikke behøver at få fyrret det der pis i hovedet HELE TIDEN. Jeg tror sku jeg har hørt det nok gennem de sidste 4 år. Så nej tak.
Make a christmas wish (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar