18. dec. 2010

Blog challenge day 10

Fortæl om dagen i dag..
Jah.. I dag er det så den 18. december 2010. 6 dage til juleaften. Det bliver min lillesøster ved med at gå rundt og synge for sig selv. Det første hun sagde til mig da jeg kom ned ved middagstid var "Kiri, der er kun 6 dage til jul!"
Grunden til at jeg først kom ned omkring middag i dag, var fordi jeg var på druk i går. Det var hyggeligt. Vågnede op med de groveste tømmermænd. Besluttede mig så for at sove mere, fordi ellers ville jeg nok dø af det. Det virkede at sove.
Jeg er ved at pakke lige pt.. Eller egentlig sidder jeg og skriver det her mens jeg får en smøg, men anyway.
Jeg kører til Skive og henter det jeg lod stå hos Nathalie i går, og så kører jeg ned til Casper. Vågnede af at Caspers mor, Rikke, ringede og sagde at hun godt ville give mig benzin penge til at komme ned til Casper. Fair nok..
Jeg skulle egentlig have været forbi Lulle i dag. Savner hende. Men pengene har jeg ikke, og jeg tvivler på at Caspers mor gider betale for mit smut forbi Horsens -.-' Sorry Lulle skat. Elsker dig, you know. <3
Vil få noget mascara på, og pakke færdig. Cya.

1 kommentar:

  1. Årh hvor er du sød skat! Jeg savner også dig helt vildt.. Men jeg er sikker på vi snart ses.. Love you to, honey. <3

    SvarSlet