19. jan. 2011

Hjemme..



At føle sig hjemme

Nogle siger.. at hjemme er der hvor hjertet er. Andre siger at hjemme er der hvor man føler sig tryg. Nogle forbinder hjemme med der de er vokset op, andre med der de bor - eller der hvor deres forældre bor.

"hjemme er der hvor hjertet er.."
Jamen.. Hjertet er jo i ens krop? Hvad nu hvis man ikke føler sig hjemme i sin krop?

"hjemme er der hvor man føler sig tryg"
Jamen jeg føler mig jo ikke tryg nogle steder? Vil det sige at jeg ikke har noget hjem? At jeg aldrig er hjemme?


2 kommentarer:

  1. Ingen andre end dig ved hvor du føler dig mest hjemme (: ..

    Personligt føler jeg mig mest hjemme når det bare er mig og min mor, vi spiser popcorn og spiller et spil. Det er for mig hjemme. Ikke fordi at jeg føler mig mest elsket eller tryg der. Ikke fordi det er sjovest, men fordi det er mit hjem. Noget jeg kender og altid har kendt (: Hvor i verden det så foregår henne.

    SvarSlet
  2. Nogen siger: "Home is not a place, it's a person" - og det er personligt den jeg tror mest på!

    SvarSlet