9. jan. 2011

Forår


.··..··.
`·. Spring

Dette billede tog jeg den anden dag..

Jeg fik den mest fantastiske følelse indeni da jeg kørte hjem fra skole i fredags, og så at praktisk talt alt sneen var forsvundet.
Selvom jeg godt ved at der helt sikkert kommer mere om ikke så længe, så gav det mig virkelig håbet tilbage. Jeg kunne pludselig se at det nok skulle blive forår, et håb jeg troede var gået tabt skinnede igennem igen.
Vinteren vil ende, selvfølgelig - men når man har det som jeg har, kan det virkelig føles som om den aldrig for en ende.
Jeg var nød til at holde ind til siden, rulle vinduet ned og fange dette øjeblik - denne følelse.
Jeg smilede hele vejen hjem, som jeg ikke har smilet længe - virkeligt.

Troen lever stadig. Håbet er der endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar