12. jan. 2011

Blogleg

Fandt denne på Irenes side, og tænkte det kunne være sjovt, så jeg nakkede den da lige :b

Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: iPhone, pung og smøger.
Favorit makeup mærke: Helena Rubinstein, Maybelline og Rimmel.
Favorit blomst: Liljer. 
Yndlingstøjbutik: H&M, NewYorker, 
Favorit parfume: DKNY Be delicious. 
Høje hæle el. flade sko: Hæle, (8 cm +)
Får du gode karaktere: Jeg får fine nok karakterer.
Yndlingsfarver: Grøn og blå. 
Drikker du energidrikke: Ja det gør jeg. 
Drikker du ofte juice: Nej. 
Kan du lide at svømme: Ja, elsker det. 
Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med: Ja, hvis det er med et måltid som fx på Jensens Bøfhus, men hvis det er fra Burger King gør jeg ikke. 
Yndlingscreme: Nivea Happy Time. 
Vil du gerne giftes en dag: Det kommer an på om jeg finder en jeg gerne vil dele resten af mine dage med. Så det ved jeg ikke endnu. 
Bliver du nemt sur: Tjaa, er rimelig tolerant, men på en dårlig dag skal der intet til. 
Kan du godt lide at jagte spøgelser: Jeg tror ikke på den slags. Jeg tror på at når vi er døde, er vi væk. 
Har du nogle fobier: Ja mange. Men især for klovne. 
Bider du negle: Nej, jeg synes det er ulækkert. 
Har du nogensinde haft en nær dødsoplevelse: Ja det har jeg. 
Drikker du kaffe: Ja, i stor stil. Mindst 4 store kopper om dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar