24. aug. 2012

Alt det hun er


Hun er som en sommer dag, hvor 
kliche det end lyder. Varm og 
nærmes ulidelig dejlig. Jeg får en 
lidenskabelig lyst, til at tage tøjet af, 
og mærke hendes varme på min 
nøgne hud. 

Hun er som en vase, med sine 
perfekte kurver. Bløde runde former, 
men stadig tynd og skrøbelig. Tab 
hende ikke, for hun kan knuses i 
tusind stykker, som glas. En 
skrøbelig skønhed.

Hun er som en stjerneklar december 
nat. Hendes øjne funkler, mens hvid 
røg undslipper hendes varme mund. 
Kinderne bliver så smukt røde. Hvad 
mon hun gemmer på, bag de lange 
sorte skygger? 

Hun er som en rose, så betagende i al 
sin fryd. Et forvirrende mønster, 
men så hypnotiserende smuk og sød. 
På trods af kulden og livets realitet, 
vil hun altid atter genopstå, selvom 
hun falmer.

Hun er som en aftenkjole, så fin at 
man ikke kan undgå, at vende sig og 
tage et ekstra kig. Udenpå er hun 
bedårende, dog kan det skønne ydre 
ikke måle sig med skønheden, der er 
inden under.

Hun er som et kys, så umådelig 
kærlig mod mine læber. Hun vækker 
følelser i mig, der giver mig årsag. Et 
kærtegn der giver lykke og mening til 
livet. Jeg smelter indeni, når hun siger
 "kys mig".

Hun er som en tåre, så ren og blid 
mod min kind. Et udtryk for de 
dybeste følelser, der fylder mit 
blødende hjerte. Så vemodig, så 
hvorfor leve? Fordi jeg har hende, 
aller dybest inde.


Af Kiri Rehmeier
Dedikeret til mit livs lys, min eneste sande kærlighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar