28. apr. 2011

Poem unlike the others..



Rush

Præcis som en cigaret
Det noget som jeg gør
Rusen gør mig vild og fri
En omgang til hvis du tør?
(vers om sex)

Luften den er varm og sløv
Men jeg vil bar' ha' sne
natten den er fyldt med støv
Nu skal du bare se
(vers om kokain)

Du er min rus, du er mit liv
Du er både god og ond
Du reder mig når jeg er stiv
Bare én gang til for en stund
(vers om amfetamin)

Du drukner mig langsomt
Stemningen bliver hed
Du gør livet mindre tomt
Du får mig aldrig ned
(vers om alkohol)

Du giver mig et overskud
Når jeg er kold og grå
når jeg blæser røgen ud
Ved jeg alting nok skal gå
(vers om cigaretter)

Du er den der gir' mest smerte
Men det føles fantastisk
Glemmer ikke det jeg lærte
pakker det ind i plastik
(vers om kærlighed)

Mit hjerte slår til dine takter
Befrier mig fra denne verden
Ofte ska' jeg mer' end jeg magter
Og kun du kan lette smerten
(vers om musik)

Til trods for at du er sort
Kan du altid holde mig oppe
når presset blir' for stort
Sikrer du min plads på toppen
(vers om kaffe)

Du er den ild der altid brænder
Fordamper alt det skidt jeg tar'
Du er det move der virkli' tænder
Og minder mig om alt jeg har
(vers om dans)


Skrevet af Kiri Rehmeier, 2011

2 kommentarer:

  1. Fedt digt :D
    Og jeg elsker, at man stadig kan gætte. hvad du snakker om.
    Du skal altså snart udgive en mini samling med alle de fine ting du skriver :D

    SvarSlet
  2. Det er da det jeg gør :b via min blog her :3

    SvarSlet