29. maj 2010

Herning rocker '10

Det var en okay oplevelse i starten. Så forlod vi pladsen, og så døde gejsten i mig nærmest. Jeg har vrisset af min kæreste, og jeg ved han tager det tungt. Jeg ligger lige nu i hans seng. Har bare lyst til at sige fuck alt, og så bare ligge mig til at sove, og aldrig vågne op igen. Det er min egen skyld. Humøret faldt, og jeg var hjælpeløs. Jeg gik tilbage til pladsen med fie, og da vi fik klippet vores armbånd, klippede idioten mig i armen. Av! Møgkællig. Det var ligesom dråben. Vi fandt en af Fies venner, og chillede lidt, men så mistede jeg fuldstændig lysten til at snakke.. Jeg gik, og da jeg skulle ud blev jeg skubbet til af op til mange. Jeg vidste dér, at aftenen ikke stod til at rede. Mit humør var simpelthen lig med nul. Bare lyst til søvn der ingen ende får. Lige nu... Har jeg bare lyst til at putte mig ind til Nikolaj, men han ser dizzy. Håber han kommer hjem i en okay tid. Er ked af det. Trist. Lorteliv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar