5. maj 2010

Better than before

Jeg har det bedre. Der er sket små ting, som har fået mig til at føle mig mere værdsat. Bare et par småting har gjort en kæmpe forskel.. Jeg føler mig mere lagt mærke til og vigtig. Det er awsome :i Jeg er glad for at tingene er gået sådan som de er, selvom det gjorde ondt og var hårdt. Min kamp er langt fra ovre, men jeg føler jeg har fået en god start på den. Jeg føler mig mere værd, og det føles fedt. Helt ærligt, at se på sig selv og kunne tænke; "hey.. Enhver fyr ville være lykkelig for at have mig", selvfølgelig vil jeg ikke have en hvilken som helst fyr - jeg har min kæreste, og ham elsker jeg, og han er den eneste fyr jeg behøver. Men det er vildt fedt at mærke en selvtillid som aldrig før. At jeg har et sundt selvværd. Dog er der stadig småting som kan få mig til at blive ret øv agtig. Jeg fik af vide at jeg har en afskrækkende attitude. Ret træls ting at få af vide. Nå, sådan er jeg nu bare, og jeg har det fint med sådan som jeg er nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar