5. sep. 2010

Loneliness





Loneliness.

I leaned how to go through the tough and lonely times. I am lonely every week, mostly every day actually. But a friend like you, makes it a lot easier. Standing on the train platform, waiting for the next train to arrive, I am all alone. Though I am surrounded by other people, I am lonely. I see people getting on and off the trains, saying goodbye to their beloved, or reuniting with them. Beautiful sight, though it makes me even more lonely. But then I remember where I am going. How little time there is left before I am the one reuniting with my loved ones. It is awesome to look forward to seeing a real friend again. One of those, that respect me though I am a complete weirdo. Thank you for caring
about me anyway.
Når vi er sammen, har vi det sjovt og hyggeligt - desværre går tiden også stærkt i dit selvskab. Når jeg er alene går tiden langsomt, og næste gang virker så fjernt. Jeg savner dig, og tror du savner mig tilbage.
Jeg overvejer hvor vidt jeg magter ugen, og kommer så frem til at jeg egentlig ikke magter det for en skid. Men det er jeg nød til. Jeg er jo nød til at få ugen overstået for igen at kunne tilbringe en weekend med dig.
Togturen ned til dig, er træls og ALT for lang, men det er det værd, for de stunder vi har sammen er sku 4 timers kedsomhed værd t/r .. Jeg har en rigtig god ven i dig.
. Du er awesome (:
My friend Casper N.P.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar