15. jul. 2010

Update

I dag skal jeg hjem til konen. Glæder mig. Jeg har det godt nok. Bare ret sulten og i smøg underskud.
Jeg er bare ret træt.. Magter ikke rigtig at sidde i tog og bus i fem timer -.-
Hvad man dog ikke vil gøre for dem man elsker. Og på mandag skal jeg sidde i fly 4 timer, for at komme ned til min kæreste. Glæder mig så meget til at kysse og holde om ham igen <3 Jeg smider mine ting og springer på ham. <3 Jeg har sådan manglet ham, mens han har været væk. Tænk hvis jeg skulle vente til august med at se ham, som oprindeligt var planen? No way, det ville jeg ikke kunne klare. Jeg har passe det små hele formiddagen. Det er fint nok. Så blev billetten tjent ind. Så må jeg stjæle fra kortet til turen hjem. Hvorfor bor jeg ikke i sønderjylland som alle dem jeg elsker ih og åh så højt? Piv. Jeg ville så gerne være tættere på dem. Væk fra midtjylland og alle de forbistrede mennesker som bor her.

Brok brok brok. Klage klage klage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar