7. jul. 2010

7. juli 2010

Ja.. Så er der kun 3 dage til min atten års fødselsdag. 5 dage til jeg skal have min nye tattovering, og 12 dage til jeg ser min kæreste igen.
Savner Alex noget så frygteligt. Har bare lyst til at pakke nu, og så bare tage derned. Efter jeg er blevet tushet.. Jeg er træt af Danmark. Jeg er træt af at lave ingenting, og så når jeg endelig laver noget, er det stressende, eller noget jeg egentlig ikke har lyst til alligevel. Skal ud på kravlegåren igen på lørdag. På min fødselsdag.. Fedt. Har på fornemmelsen at jeg får en rimelig øv agtig fødselsdag. Håber på at kunne tage hjem til Stiina.. Så kunne det være jeg kunne drikke med hende. Tage i byen måske. Ellers kunne jeg jo bare tage alene i byen *nederenhed, ingen venner*. Alle har travlt på lørdag. Jeg magter virkelig ikke at være alene.. For helved.
Glæder mig bare til at få min fødselsdagsgave fra mig selv. Min smukke tush. Tak. Tusind tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar