28. apr. 2010

At spytte

Yeah, you heard me! Nu er jeg jo fast ryger, og ryger omkring 20 smøger på en almindelig dårlig dag, hvilket vil betyde at jeg er ude og ryge i hvert frikvarter. Uden for mit klasselokale har vi fliser, og et trin vi kan sidde på mins vi ryger. Noget der undre mig er: Hvorfor spytter rygerdrengene HELE TIDEN!? Det er da ikke særlig lækkert? Altså, jeg kan da godt selv finde på at spytte én gang, når jeg har røget færdig, men det er sjællent det sker. Men uden for klassen, er fliserne helt plettede lige fra morgenstunden, fordi de alle sammen står og spytter igen og igen. Har i mistet evnen til at synke eller hva? Eller er det fordi i ikke kan lide smagen af røg i jeres mund, for i så fald - hvad laver i så herude? Men egentlig er det ikke så meget spyttet der irritere mig. Det genere mig ikke at de står og lader deres kropslige væsker flyde, det er mere det faktum at de gør det på fliserne. Der er jord du kan spytte i, hvis du tog én skridt til venste mester? Jeg synes det er træls at man ikke bare kan gå, uden at tænke over om man træder i en andens mundvand. Nasty!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar