27. apr. 2010

Cheated

Jeg føler mig så snydt. Så røvrendt - leget med, og pisset på. Jeg føler du har sneget dig bag om ryggen på mig, og så kylet en stor fed lort i nakken af mig. Taget alt det vi havde, alt jeg troede var virkeligt - og så pisset på det, som var det en fucking endagskontaktlinse. Posen man opbevare sin klamme madpakke i, mens den lægger i tasken, som man så bare smider væk igen, når posen er tom. Når man har fået det af indholdet man vil have, smider man resten ud. Sådan føler jeg mig behandlet. Det kan fanme godt være det ikke er sådan, det sådan føler jeg kraft eddeme! Helt ærligt, væmmes jeg ved dig til tider. Oftere end jeg vil indrømme, men nu indrømmer jeg det sku alligevel. Hver eneste dag. Mange gange. Jeg bestræber mig konstant på at tænke på noget andet - tænder den ene smøg efter den anden, for at falde ned på jorden igen. For at ondskaben inden i mig, ikke skal springe ud og hakke dig i tusind stykker med en økse. At kappe dine usle hænder af, og dit åbenbart overdrevent og konstant dunkende lem skulle også frisgøres fra din krop. Så kan du måske lære at tænke med hjertet!? At se mig som noget du skal passe på og værne om. Noget du er fucking heldig med at have!
Baby, du får ALDRIG bedre end mig! Du får aldrig en pige så smuk, lov til at ligge dine hænder på en krop så fantastisk, aldrig mulighed for at opleve stunder så skønne. Og mest af alt, så finder du fanme aldrig nogensinde en igen, der kan elske dig, som jeg elsker dig. Din fucking idiot! Du skulle have så mange tæsk skulle du. Det burde være dig der tænkte på det hver dag. Du burde fucking skamme dig hele tiden! Vride dig i skam.
.. Jeg har rent faktisk overvejet at hævne mig. Så meget har du sået mig. Jeg har jo selvfølgelig ikke gjort det, for jeg vil aldrig være lige så ussel som dig. Jeg vil aldrig gøre noget så LAVT! og SÅRENDE! Du slog mig fanme nær ihjel på det lort. Det håber jeg du ved. Jeg håber du ved hvor meget det du har gjort, har fået mig til at ønske at dø. Og bare så du ved det, så glemmer jeg det aldrig. Jeg forsøger bare utroelig hårdt. Så pointen er: Hvis du nogensinde gør noget der bare ligner i en mild grad, så skærer jeg din diller og dine hænder af. Og dræber mig selv efterfølgende. Så kan du fanme leve resten af dit miserable liv UDEN kærlighed! Hvordan kunne du gøre det mod mig? Du kunne lige så godt bare have dolket mig i hjertet til at starte med, så jeg kunne have været død af det, og ikke skulle gå og lide under tankerne og de indre smerter.


Undskyld, jeg havde bare brug for at rase ud. Ingen kommentarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar