22. jun. 2011

Studenter...

Jeg er SÅ træt af at det ikke er mig der bliver student i år.
At have et helt år tilbage mens alle render rundt med deres huer. Jeg er ikke misundelig når jeg ser en med en HF hue, HG hue eller STX hue. Heller ikke HTX huer for den sags skyld. Men når jeg ser en kongeblå hue bliver jeg grøn af misundelse. Men det værste er en kongeblå hue med flag! Den hue jeg har på om et år - Når jeg ser folk der render lykkelige rundt med denne hue, kan misundelsen slet ikke beskrives.
Jeg ærger mig mest over at jeg kunne have haft den i år. Hvis jeg havde droppet 10. klasse, som jeg alligevel kun gik i i 4 måneder. At jeg brugte et år på at være syg og nederen. Hvis jeg ikke havde fået en depression havde jeg været student lige nu. Suk.. Gid det var mig.

Men til næste år - Der bliver det mig der tværer det rundt i andres fjæs!

- I'm just expressing my jealousy of all the people becoming students this year. But next year I will be the one wearing the coolest cap!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar