4. nov. 2010

Økonomi

Det der med økonomi.. Det er sku meget nemmere med økonomi fagene i skolen, frem for at styre sin egen økonomi optimalt - og stadig få råd til de ting man priotere højt personligt.
Nu har jeg jo bil, og bezin er dyrt.. Skide dyrt. Derudover har jeg lige taget en formue fra min opsparing til at købe en iPhone 4 , den kommer nok om to uger. Glæder mig til at få den. Men fuck hvor gjorde det da ondt i min konto. Av av av. Dumme privatøkonomi. Vi lære helt vildt meget om det på handelsskolen, men fanme nej om jeg kan modstå fristelsen af benzin til 9.99 eller en lækker iPhone 4 ..
Imorgen falder sneen. Dejlige kolde snebajere <3 Jeg håber på at få lokket min flirt med på Pigen og Trompeten i Skive, fordi der kommer High Voltage og spiller (DK's bedste AC/DC kopiband) . Det vil jeg gerne overvære. Og gerne med min flirt. Han er dejlig. :i

Jeg har nu én julegave i hus. Ud af alt for mange. Nå. Det bliver stramt med julegave budgettet i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar