10. aug. 2010

Toke = stikker svin

Det er sjovt så meget lort folk kan lukke ud om andre, som gør at de egentlig ikke er en skid bedre selv. Lige pt er jeg helt besat af en sang med papa roach, der hedder 'march put of the darkness' . Jeg har den sygeste trang til at skrive sange. Jeg er nød til at lære at spille på guitar.. Jeg har så mange jeg gerne vil skrive sange til, og så mange ting jeg gerne vil udtrykke gennem sange.. Jeg er sku nød til at lære det. Lige nu sidder jeg i toget på vej hjem fra Alexander. Tog hjem til ham direkte efter Skanderborg festival. Jeg vil hjem og rydde op på værelset, gøre klar til skolestart imorgen, og hører lp'er. Bryan Adams <3333 Bruce Springsteen <3333 Jeg får ikke Alex at se før om tidligst to uger. Fuck -.- det bliver hårdt.. Men det er vel sundt. Jeg glæder mig så meget til at få en hverdag igen! At komme i skole, spise på reglmæssige tidspunkter, motionere, komme videre med kørekort og alt det. Jeg skal begynde i 2ina , det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar