10. jun. 2010

Det er om ikke at tænke

Lige nu.. Drejer mit liv sig om ikke at tænke. Hvis jeg tænker dybt nok, bliver jeg ked af det, og helt ærligt så kan jeg ikke magte det. Jeg holder mig så vidt muligt igang. Besøger venner. Hører musik der gør mig glad. Drikker mig i hegnet. Jo tak. Sådan skal det gøres når man ikke tager den hårde måde. Nogle gange kan jeg selfølgelig ikke undgå at tænke på det, men jeg forsøger at holde det overfladisk. Så det ikke gør så ondt. Skal være stiv imorgen. Med de skønne mennesker fra Vejen. <3
Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden Nicklas. han har redet mit liv så mange gange, og denne gang gør han det sku glædeligt igen. Han har et hjerte af guld. Virkelig. Hvis alle havde en ven som ham, ville verden være et meget bedre sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar